HV71!!!!

2-3 blev det till slut i matchen mellan Timrå och HV71. Bra jobbat HV! Jag följde matchen via radion, och det lät som att det var en spännande match. Efter att matchen var slut och HV tagit segern i sudden så kom Dave in och frågade vad jag gjorde. Jag sa att jag lyssnat på hockey, och han tyckte att det var asballt. Han hade ingen aning om att det var så stort i sverige...men nu vet han. Iom detta så kom han på den briljanta idén att vi ska åka iväg och åka skridskor på torsdag för att fira min födelsedag. Jag fyller iofs år på tisdag, men jag går i skolan hela dagen, och tess var upptagen då med. Det ska bli riktigt kul...jag kommer knappt ihåg när jag åkte senast...liten var jag iaf.

Börjar tryta lite smått i plånboken nu...får ju inte nästa lån förrän efter påsk..och innan dess ska jag ju på skidresan till Italien. Så det blir nog att hålla sig inne och inte gå ut på ett tag. Hade ju tänkt köpa mig en ny dator, men det får nog ta och vänta tills nästa lån kommer.

Ikväll får det bli att se nån film eller nåt...nåt melodifestivalen blir det ju inte här då det inte sänds live online. Jag har ingen som helst koll på vad som spelas på radioapparaterna hemma i sverige nu efter melodifestivalenyran. Men jag låter det bli en överaskning tills jag kommer hem, man lär ju hinna tröttna på låtarna under sommaren ändå hehe. Jag försöker lyssna på P3 nån gång ibland då och då, men då blir det mest circus kiev =)

Det känns att det börjar närma sig slutet på läsåret nu..är väl därför jag har sån hemlängtan. Det är iofs många veckor kvar tills jag är ledig för sommaren, men jag har ju bara en vecka kvar med vanlig skola...och endast drygt en månad kvar sammanlagt som jag kommer att vara i england för det här läsåret.

Kommentarer
Postat av: Erika

Malena Ernman vann Melodifestivalen med sin låt "La Voix". Så nu vet du det iaf ;) Miss u sister!

2009-03-14 @ 23:38:49
URL: http://whatshappeningtome.blogg.se/
Postat av: Hanna

Har ingen aning om vem den människan är...men det lär jag ju få reda på så småningom. =)

2009-03-15 @ 11:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0