Läsa, skriva, referera

Nu sitter tess på planet hem till älskade sverige...men jag får vänta en vecka till tills jag får åka hem för en dag. Skidresan ska bli riktigt skoj =D

Nu sitter jag här i skolans bibliotek och har pluggat lite, men nu ska jag snart bege mig bort till bluecoat school för att ha en international experimental learning-lektion (inför praktiken) i två timmar. Och sen drar jag hem för att plugga lite till. 

Dave bestämde sig igår kväll att han skulle stanna i chester och inte åka till sverige med tess. Han gjorde nog ett klokt val..surt att hamna efter i skolan dom sista veckorna på hela utbildningen.

Imorgon skickar jag in min uppsats och planerar att ta en vilodag från skolan. Och på fredag ska jag minsann på date på kvällen. blir nog trevligt, vi ska till Alexanders tänkte jag. 

På lördag ska jag eventuellt käka lunch på puben med Rachel, Rachael och Lucy, och på kvällen ska jag ta vinare med min svenska polare Sandra.

Sen är det redan söndag, så då får man ta och plugga för fullt igen, och samma sak på måndag och tisdag. Och sen på onsdag ska jag gå på en sån där praktik-lektion, och sen tar jag och går direkt till tågstationen för att hinna med tåget till London Stansted, där jag möter upp Annika och tar flyget hem.

Det var min veckoplan so far tills jag åker hem. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, för jag har tråkigt...jag önskar att det var lika lätt att skriva uppsats som det är att skriva blogg....2400 ord kan man lätt skriva på bloggen hehe.

Kommentarer
Postat av: Annika

åhh bara en vecka kvar :D

hur blir det+ möts vi på stansted? eller möäts vi i london?

jag åker ju victoria-liverpool st-stansted

2009-03-25 @ 17:27:08
URL: http://annikaforssen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag åker ju inte via victoria..utan jag åker via tottenham tror jag det hette...så vi möts på stansted

2009-03-25 @ 18:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0