Leeds

Shit, igår var en bra dag..jag tess och dave åkte ju till Leeds för att Dave skulle vara med in en danstävling där på kvällen...jag orkar dock inte skriva hela historien just nu... vi kom iaf hem runt klockan 10 imorse, sen sov jag fram tills klockan halv 3, tog en varm och välbehövd dusch och tog mig en eftemiddagsfrukost medans vi såg på 'Made of honor' eftersom tess och dave inte hade sett den innan. Och nu efter att ha käkat spagetti med köttfärssås till middag så ska jag nog ta och sova nån timme till. 

En utförlig utvärdering av Leedsresan kommer senare ikväll. 

Nu ska jag sova..

Kommentarer
Postat av: Erika

Och bilder på snygga killar hoppas jag ;)

2009-03-08 @ 19:53:05
URL: http://whatshappeningtome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0