Många frågetecken i luften

Saker och ting har blivit lite mer komplicerat nu i veckan..och detta för att Tess och Dave nu är ett par. Vem kunde trott det? Det är inte så att jag inte är glad för deras skull...för det är jag verkligen.
 Men det är ju aldrig kul att vara det tredje hjulet..så jag hoppas att dom inte stöter ut mig för mycket bara. Dom säger att det inte kommer att hända...men det går ju på nåt sätt inte att undvika. Ja, jag har ju inget emot att dom umgås på egen hand, och jag är ju en person som behöver ganska så mycket egen tid, plus att jag inte kommer att vara här i så många veckor till..så jag kan nog stå ut. Jobbigt blir det bara om dom nu skulle bli osams och göra slut...vad händer då?
Jag och Tess pratade lite om nästa år också...för om dom är ihop då med, så vill inte jag bo med dom...så antingen hittar jag någon annanstans att bo, eller så flyttar någon mer person in med oss. Maggie sa ju att hon eventuellt ville flytta in med oss om hon kommer in på sin Master-utbildning i Chester. Men det är lite för tidigt att oroa sig över det nu. Det löser sig nog på ett eller annat sätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0