Money problem solved

Nu behöver jag inte oroa mig för att inte kunna betala hyran...kollade på csn idag, och då hade dom äntligen fastställt ett datum för utbetalning, imorgon =D Så nu är jag inte fattig längre. Så imorgon blir jag 40 223 kronor rikare! Vilket betyder att jag har råd att ha kul i Italien utan att tänka på att spara pengar, jag kan betala sista hyran samt räkningarna, jag kan boka biljetter hem inför praktiken, och jag har  faktiskt råd att byta ut min crappiga dator nu när jag kommer hem.

Kom precis hem efter en lång, vårig och solig promenad i Hoole. Jag och Dave tittade runt efter lägenheter till uthyrning, och lekte i lekparken. Synd att jag glömde ta med mig kameran =(

Jag kan inte fatta att jag snart åker hem...och till ITALIEN!!!!

Snart är det dags igen!!!!!!






Kommentarer
Postat av: Mamma

Andrea var här idag med lite info inför resan. Reseledarna vill tydligen samla in pengar (euro) för liftkort redan på bussen ner.Liftkorten kostar för 6 dagar 174 euro och 7 dagar 185. Dessutom vill de ha 400kr extra eftersom kronan tappat och resan därmed blivit dyrare. Kan ju vara bra att växla till euro antingen på stansted eller på skavsta. Du får kolla vilket som blir bäst, att växla från svenska eller från Pund.

2009-03-29 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0