No more Research methods

Idag lämnade jag äntligen in min research methods uppsats...satt uppe typ halva natten med den, gick inte och la mig förrän klockan 4 för att sen gå upp igen kl 7 eftersom jag hade skola på morgonen. Så jag är med andra ord lite småtrött. Det blir nog en väldigt tidig kväll ikväll. Hur som helst så blev jag inte alls nöjd med uppsatsen...jag har en jäkla tur om jag får godkännt...vilket jag tvivlar på. Men även om jag failar så kanske jag kan få ett compensated godkännt i slutändan? Om jag inte failar hårt dvs...den är ändå värd 60% av modulen. Aja, ärligt talat så orkar jag inte grubbla så mycket...får jag inte godkännt så får jag väl skriva en till uppsatts sen i sommar.

Nu är det bara en dag kvar på konferensveckan, och då går vi bara i skolan tills kl 12 istället för kl 3 som vi har gjort två dagar i rad nu. Det har varit två extremt långa dagar...är ju inte van vid det. Men imorgon blir en ännu längre dag då jag har ett sånt där praktikmöte från kl 2 till 4...tråååkigt

Annars händer det inte så mycket här i regniga och ruggiga chester....önskar jag vore hemma istället...jag orkar inte med nåt mer plugg, men ändå så har jag två uppsatser att lämna in innan jag kan åka hem/till Italien till påsk =( Varför valde jag att gå på universitet? Och varför skulle jag välja ett så akademiskt ämne...jag vet ju att jag inte är särskilt akademiskt lagd..aja, jag lär mig ju att pusha mig själv iaf. Längtar så till sommaren nu...med sol, värme, bad och kaffestugan med gänget. 

Vad deprimerande det här inlägget blev...det var inte meningen...jag är väl för trött antar jag.

Kommentarer
Postat av: Challe

Nyfiken: vad har ni för research methods? =)

2009-03-05 @ 00:26:05
URL: http://cizzim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0