Packar och tvättar

Det var tänkt att jag skulle plugga hela dagen idag..men jag måste komma på vad jag ska skriva om först..så medan jag funderar passar jag på att packa lite tills på onsdag. =P

Sen igår kollade jag lite efter flyg hem till sverige innan praktiken..men jag kan inte bestämma mig för vilket flyg jag ska ta. Dom flygen som passade var den 29/4 och 6/5...Jag vill ju helst komma hem den 29e..men saken är den att jag ska hinna få ett skolarbete rättat och godkänt innan jag åker, annars får jag inte göra praktiken. Läraren sa att jag helst inte skulle åka innan 1a maj...men jag vet inte...får väl se vad det blir helt enkelt.

Igår kväll beställde jag en ny dator till slut...en mac book aluminium 13 tum fick det bli.




Kommentarer
Postat av: Martin

Woho!

2009-04-03 @ 23:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0