Pannkaka vs Keiserschmarren

Nu är Tess och Dave hemma från sin lilla trip till Liverpool. Vi bestämde oss för att göra ett försök i att steka pannkakor eftersom vi aldrig kom till att göra det på pannkaksdagen. Men det blev inte så lyckat eftersom stekpannan är förstörd efter att ha blivit körd i diskmaskinen...så det liknade mer Keiserschmarren...fast utan russin och florsocker....plus att vi inte hade något vanligt mjöl hemma, så det fick bli fullkorn istället.

Snart ska jag och Tess dra iväg och hyra film, då vi blev lite sugna på det efter att jag berättat att Erika, Andrea och Emma skulle ha en filmkväll hemma i Gränna. Andrea tyckte att jag skulle ta nästa flyg hem och vara hos henne i helgen...Men vi sa att vi får ta det en annan gång hehe. Jag ska ju till Leeds och kolla på snygga breakdansare, det kan man ju inte missa =P

Ledig imorgon med...så det blir väl att plugga hemma en del, kanske ta en skön joggingtur på morgonen om det är lika fint väder då som det var idag =) Sen på eftermiddan är det ju dansträning. Jag måste verkligen börja träna på allvar nu om man ska hinna bli fit tills skidresan som är om 4 veckor. Och from nu så blir det inga onyttigheter för min del fram tills dess. Började idag genom att gå till gymmet, och att köpa vindruvor och nötter som snacks istället för choklad och chips och annan onyttig engelsk skit. Är verkligen motiverad nu!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Mmmmm Keiserschmarren! gott gott ;)

men erkän att det hade varit roligt om du kom hit över helgen, men jag förstår om du vill till leeds, hade ju inte varit helt fel... ta med kameran :)

lycka till med träningen! borde också börja snart...

puss puss

2009-03-05 @ 23:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0