Revision week started

Gissa vad jag ska göra idag fram till klockan 4???

Ni gissade rätt....jag ska plugga.

Men bara fram till 4, för sen ska vi ta tåget till Ellesmere för att fira Dave's mammas sambo Rodney's 70-årsdag. Så vi ska bli bjudna på middag ute på puben tillsammans med typ 20 andra pers. Så vi kommer i princip att få träffa hela hans släkt och vänner till familjen. Men som tur är så stannar vi inte så länge, utan vi stannar på middagen för att sen få skjuts hem med Dave's morbror som visst inte kunde stanna så värst sent.

Nu har revision week startat då, men nåt revision blir det inte för min del då jag fortfarande har två inlämningsuppgifter kvar.

Om 2 dagar åker Tess hem, och Dave har fortfarande inte bestämt sig hur han ska göra...får han mycket plugg gjort, och om han har råd att missa 2 lektioner så ska han följa med henne på onsdag. Själv vet jag inte vad jag föredrar om det. Skulle han åka med henne är det ju bra eftersom att hon annars kommer att vara borta i 3.5 vecka, men och andra sidan så är det inte så kul att vara ensam kvar i lägenheten. Men vi får se hur det blir i slutändan helt enkelt.

Hemma är det tydligen vinter i full gång igen...snö och kallt. Hoppas det hinner bli vår tills påsk iaf när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Erika

"för att fira Dave's sambo Rodney's 70-årsdag" Hmm lite stor åldersskillnad där va? Missade du nåt ord? hehe

2009-03-23 @ 11:28:43
URL: http://whatshappeningtome.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oj, ja det gjorde jag visst hehe. men nu är det fixat. Måste verkligen hem till sverige snart så jag får ordning på svenskan.

2009-03-23 @ 13:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0