Sol, sol, mera sol

Idag var nog den finaste dagen hitils för det här läsåret. Solen sken varmt, inga mörka moln på himlen, så pass varmt att man kunde gå ute i t-shirt utan att frysa det minsta. 

Jag gick iaf till min sista lektion i health, disease and medicine på förmiddan, men vi fick gå redan efter 40 minuter. Så jag drog till gymmet och tränade i en timme...fast jag ångrar nästan att jag inte tog en joggingtur istället. Iaf...när jag var klar och hämtade mina grejer i omklädningsrummet så ringde tess (hon hade tänkt gå till gymmet också tydligen) men då var hon också i omklädesrummet lol. Man kan säga att vi gick om varandra ganska rejält...men hon beslöt sig för att skippa träningen och gå med mig in till stan istället. 

Vi kände att det skulle passa bra med en god och kall smothie, så vi gick till vårat vanliga ställe...och komiskt nog så kommer Dave in i smothiebaren....snacka om random coincident. Vi köpte våra smothies och vandrade hemåt. Och på vägen fick jag och tess varsin ballongblomma av ballongmannen =)


Idag fick jag min recovery dvd som mamma skickade med posten...Great tänkte jag när jag satte mig och skulle ominstallera datorn...men jag kommer inte ihåg hur man gör =S Jag har ju gjort det massor med gånger...men mitt minne är uppenbarligen inte det bästa. Aja, orkar inte leta nu, jag gör det imorgon eller på onsdag.

Sista dagen som 21-åring då. Börjar nästan känna sig gammal...eller vuxen iaf. Vi bestämde nu att det blir utgång imorgon kväll för att fira, plus att det är st Patric's day så det kommer nog att vara mycket folk ute då. Ska bara hitta nåt grönt att ha på sig då...hmm...undrar om jag har nåt bra?

Nu börjar snart andra perioden...HV71 vs Timrå...sista matchen, så det gäller att dom tar det nu, annars åker dom ut. och det vill vi ju inte. 0-0 står det efter första perioden iaf.

Kommentarer
Postat av: Erika

Fin blomma!

2009-03-16 @ 20:16:31
URL: http://whatshappeningtome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0