Utvärdering av fredagskvällen

Nu har jag bestämt mig att jag definitivt inte ska dejta några engelska killar igen. Igår började bra med att vi satt på Alexanders och snackade och lyssnade på live-bandet som spelade. Men efter en stund ville han gå någon annanstans, så vi stack ner till Havana som var fullsmäckad med folk. Men vi hittade ett bord i hörnet där det man inte hörde musiken lika högt. Vi satt och pratade en lång stund där, men ju mer vi pratade desto mer märkte jag att han, liksom så många andra killar i UK, har en bild av att svenskar är lätta att få i säng. Så jag blir såklart defensiv och försöker ändra samtalsämne. När det blev lite awkward så gick vi ner på dansgolvet. Men även där märkte jag vad han var ute efter. Vi stannade inte så länge, så sen gick vi till hans bil, så fick han köra hem mig. (Han hade en laglig kväll då han bara tog en öl) Han hade väl hoppats att jag skulle bjuda in han, men då hade han fel hehe. Jag sa tack för ikväll och klev ur bilen.

Det var inte så att det var en obehaglig kväll..jag blir bara så less på dom jäkla stereotyperna som vi svenska tjejer har. Nej, jag får nog ta och hitta mig en svensk istället.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Puuh, det var skönt. Blev lite orolig att du skulle fastna för en engelsman Hanna. Vi vill ju ha hem dig till Sverige för gott nästa sommar.

2009-03-28 @ 13:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0