What it is

Nu är jag hemma igen efter att ha varit på dansträning. Vi jobbar just nu på 2 stycken rutiner, som faktiskt är ganska bra enligt min mening. Den ena är 'Die another day' med Madonna, och den andra är 'What it is' med Sophia Fresh. Ni kan se den senare rutinen på facebook...jag är inte med i videon, och slutet på rutinen är inte med på det klippet.

http://www.facebook.com/video/video.php?v=53907858916&oid=12905383630

Ingen video har lagts ut på Die another day än...

Imorgon bär det till Leeds!!!!! Kommer att åka relativt tidigt, så vi kommer att hänga lite på stan under dagen, sen på kvällen går vi på den där tävlingen...och efter det så drar vi till en klubb och stannar där tills dom stänger kl 3. Och sen är det bara att vänta på första tåget hem som går kl 5...... sen vi kommer nog att sova större delen av söndagen lol...och spela Mario Cart på Wii:t som Dave köpte idag.

Ska anstränga mig att ta mååånga bilder i Leeds som jag kan lägga upp på bloggen sen på söndag.

Kommentarer
Postat av: Erika

Ååh Mario Cart vad roligt!! Och du måste ta många bilder på alla snygga killar du ser :)

2009-03-06 @ 21:52:30
URL: http://whatshappeningtome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0