En ny dag

Ännu en dag på praktiken har jag framför mig.. Vad ska man hitta på tro? Jag börjar med frukost och kaffe.

Igår kväll stack jag bort till Nirro för att ta ett par öl och snacka lite. Erika var där också. Men det blev inte att vi satt hos nirro så länge då vi bestämde oss för att gå över till Puttes lägenhet som är precis jämte. Han och Bobo satt och glodde på skatarklipp på youtube, medans vi tjejer satt och snackade av oss lite. Kändes som att vi behövde det hehe.

Stack hem relativt tidigt, runt 12 halv 1..men skulle kanske gått hem tidigare eftersom jag är så himla trött idag. Sov skönt på bussen iaf.

Nu hör jag att det är frukost på g.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0