Fika

Ja, det tog sin lilla tid att börja jobba idag.. först åt vi ju frukost och drack kaffe...och sen satt ju jag, markus, magnus och malin kvar en stund och snackade.. det blir ofta att vi sitter och snackar då vi är dom yngsta här..sen när vi till slut gick ifrån så hann jag knappt sätta mig på kontoret innan det var dags för kaffe igen..då var det en människa som hade jobbat här innan som kom på besök, och han hade med sig tårta och allt...så det blev en fika på frukosten. Så nu två timmar senare kan vi börja jobba. Tur att chefen inte är här idag på morgonen hehe...illa. Men nu klockan 11 ska jag sitta med på ett möte som Dinka har med ett par tjejer.

Jag har blivit medbjuden att gå på fotbollsmatch på måndag med Markus, Magnus och Malin.. får se om man ska gå. Vet inte vilka lag det är..men det kan ju vara kul kanske.

Tänkte jag skulle ringa lite samtal sen och bestämma lite möten...så jag kan få lite intervjuer till mitt briefing paper. Det får bli dagens uppgift. Tänkte att jag kanske skulle träffa dom på nåt café eller nåt så att det blir mer avslappnat, så bjuder jag på kaffet som tack.

Det känns som att den här dagen kommer att gå riktigt snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0