Från äcklig student till renlig ungdom

Idag har jag och tess haft en riktig städdag. Jag har städat köket riktigt grundligt, och tess tog badrummet. Båda rummen var äckligt skitiga och vi insåg att vi kanske inte är så ordningsamma som vi vill tro. Men nu är det iaf rent och fint, så nu löper vi ingen risk att dö av matförgiftning. Sen har jag också packa lite till...har snart packat färdigt hehe. 

Jag och tess var hemma hos maggie över lunch då hon hade gjort pizza. Det var riktigt mumsigt, och det är altid lika trevligt att sitta och småsnacka med henne över en lunch eller en kopp kaffe...idag blev det både och. Gick bort till tesco en sväng efter lunchen, men jag själv köpte ingenting själv, bara sånt vi ska dela på sen. Dels för att jag åker hem på onsdag och vill inte lämna en massa överbliven mat, och dels för att jag inte har så många hundralappar kvar att leva på under tiden jag är i UK. Känns bra iaf att vara lite ekonomisk för en gång skull.

Igår var det planerat att det skulle bli utgång med några kompisar, men alla utom jag, tess, dave, martha och adam ställde in och stannade hemma..så vi gick bara till SU för sen efter ett par drinkar sticka hem till oss för att beställa pizza och spela wii. Det var en trevlig kväll i allmänhet. 

Ikväll blir det bara en vanlig chillad kväll, får la sätta på en bra film eller nåt.

Imorgon däremot ska vi dra bort till Warrington för att dra på Ikea. Dave vill köpa lite grejer till hans hus. Jag däremot ska INTE köpa nåt. (Kan kolla vad jag kan köpa i jönköping ;P)

Kommentarer
Postat av: Annika

Hahahha.. nice med pizza :)

vad det på onsdag du åker hem?

2009-05-02 @ 19:37:24
URL: http://annikaforssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0