Individuellt arbete

Ja, nu sitter jag här på kontoret igen och pluggar. Idag skriver jag inget, utan jag bara skapar en snygg layout till mitt briefing paper. Det är ju inte ofta som man får leka med bilder och sånt till en uppsats. Det blir ju alltid roligare med bilder. Nu behöver jag bara skaffa lite intervjuer, ta lite egna bilder och fixa med lite grafer och sånt. Graferna får jag vänta med eftersom dom bara finns sparade på mac'en som ligger hemma...suck. Och intervjuerna tänkte jag ta nästa vecka då jag kan snacka med lite folk på akadeMedia samt ta lite bilder då med. Synd bara att uppsatsen bara är på 1000 ord, för jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om ämnet.

Snart är det dags för lunch, och idag har jag faktiskt med mig en lunchlåda eftersom mamma skämmer bort mig lite och gjorde en till mig igår...iofs skulle hon göra en till sig själv med, men ändå hehe Sen får jag se om jag hinner gå ner på stan en sväng eftersom det är marknad...men det känns inte alltför lockande just nu.

Annika kom till slut fram till Pompey...hon har verkligen inte turen på sin sida när det gäller resor. Swebus var försenad eftersom det hade skett en stor olycka på E40. Men hon hann med flyget iaf, sen krånglade ju tågen som dom alltid gör.

Det blir nog att jag jobbar ikväll med...tompa la schemat helt galet för idag eftersom det bara är erika och nirro som ska jobba ikväll. Jag sa att jag kunde ha lite jour ikväll...men det är rätt så fint väder idag, så det blir nog till att jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0