Geggamoja i huvet

Ok, det blir nog inte 3000 ord...mer åt 2000-hållet. Orkar verkligen inte skriva nåt mer nu. Det är ju trots allt ingen riktig deadline imorgon, och jag ligger före dom flesta redan med min dissertation. Ska ta det lugnt nu efter att ha pluggat näst intill non-stop hela helgen. Jag ska bara strukturera upp essän lite och korrektläsa den, samt skriva klart referenslistan. Sen får det vara bra för idag. Jag tror knappast att Kirsten kommer att bli arg..blir hon arg så blir jag arg hehe. Hon ska vara glad att jag redan gjort så pass mycket på arbetet.

Vi orkade inte laga nån mat idag, så vi satte oss i bilen och åkte till Handbridge där det finns en bra chinese chippy...så åkte vi hem och lekte kineser. För min del fick det bli kyckling och grönsaker i ostronsås med cashewnötter. Gott var det, och jag fick dessutom en matlåda på köpet då jag bara orkade äta halva portionen.

Jag har kommit på att jag HATAR vårt kök! Det kvittar vad man gör, men det ser alltid ut som ett bombnedslag på kvällen. Jag storstädade verkligen köket igår kväll..och det fick jag göra även idag. Om ändå folk kunde lära sig att ställa in disken i diskmaskinen...jag måste erkänna att jag inte heller gör det alla gånger, men om alla kunde få den vanan så skulle det vara guld värt hehe. Dave sammanfattade köket ganska så bra innan när han sa "Köket kan vara hur städat som helst, men lägger man då en kniv på bänken så ser det stökigt ut"


Det känns inte som Advent...vi satte ju upp granen och allt, men det är liksom själva adventsmyset som saknas med pepparkakor, glögg och levande ljus. Men vi har ingen glögg, inga pepparkakor, inte ens några stearinljus! Glömde totalt bort att köpa nya. Måste komma ihåg att göra det imorgon.

Kommentarer
Postat av: Annika

hehe, wiiieee, snart kommer du hem :D

2009-11-30 @ 18:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0