Poker night

Ikväll är det poker som gäller! Det blir det vanliga gänget, dvs jag, tess, dave, adam och martha. Vi tänkte först att vi skulle gå på bio eller bowla, men då majoriteten av oss kände att vi inte riktigt hade råd med det så kom vi på att poker är en bra idé. Vi ska förstås inte spela om pengar, utan det blir med marker. Ser fram emot det då reglerna äntligen har fastnat i mitt huvud.

Dave lagar maten ikväll, vilken lyx! Det blir nån kycklingcurry med potatis och grönsaker. Det blir nog smarrigt...förhoppningsvis hehe.

Jag har jobbat en hel del på min dissertation idag, kommit igång med skrivandet nu efter att ha läst och letat information i en vecka nu. Fast jag har inte bara pluggat idag, vi åkte bort till mataffärn och införskaffade lite billig mat och dyligt. Dave har en firmabil här nu, en fiat sportbil...konstigt att man har en sportbil som firmabil tycker jag, men det var rejält med krut i motorn ska jag säga. 6 växlar med turbo :)

Kommentarer
Postat av: Annika

"nej, nej, nej jag tror jag spräckte turbon!! ....det var turbon :(" - Stockholm boogie.

2009-11-16 @ 23:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0