Rubrik saknas

Shit, hur ska man kunna lära sig att bo ensam sen när man flyttar hem? Jag känner mig uttråkad redan nu, och då är jag inte ens ensam hemma..men jag gick upp vid klockan 9, och tess och dave har fortfarande inte gått upp ur sängen. Så nu, eftersom jag inte har nåt bättre att göra, så bunkrade jag upp med böcker och kollegeblock i sängen...redo för superpluggdag! Målet är att skriva minst 1000 ord idag, helst mer.

Jag vann pokern igår kväll förresten! Det var precis som sist vi spelade...låg sist under första halvan av spelet, sen kom jag igen, och på sista gamet så tog jag hem allt. Samma hände förra gången hehe.

Om bara 2 veckor är jag hemma i lilla Gränna igen XD Synd bara att man har så himla mycket att göra i skolan..kan ju inte riktigt längta tills att man åker hem då man har så sjukt mycket att göra i skolan fram tills dess.

Kommentarer
Postat av: Martin

tycker det är väldigt bra att du har ändrat design på din blogg! Nu blir man inte galen av att läsa den...

2009-11-28 @ 13:07:19
URL: http://webadress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0