Texas Hold'em

Igår kväll var det alltså poker night hemma hos Adam och Martha. Vi upptäckte att när man väl lärt sig spelet så är det mycket beroendeframkallande. Som tur är så spelar vi inte om riktiga pengar, bara om poker-chips. Det blev att vi spelade i hela 5 timmar, och jag låg sist i proncip från början till slut..men under sista omgången så var jag tvungen att gå 'all in' och vann den omgången så stort att jag kom tvåa totalt. Adam vann över mig med 120 poäng.

Idag är en sån där ruggig och grå dag, perfekt för att plugga gärnet. Nu har jag skrivit 1000 ord på min dissertation...nu har jag bara 9000 ord kvar hehe. Men jag har kommit igång iaf :)

Jag läste att Annika har bokat hockeybiljetterna nu..frågan är vilken match det blev till slut... HV-Luleå eller HV-Färgestad? Ser verkligen fram emot det, men fram till dess får jag nöja mig med att följa matcherna på web-tv. Det är nog match ikväll tror jag...ska se på det om inget annat kommer emellan.

Nu ska jag sätta mig och sätta ihop en jullista på spotify, det är ju trots allt 1a advent nästa helg. Börjar så smått tillåta mig själv att få julkänslor nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0