Ugly Truth

Jag kom hem för en stund sen från att ha varit inne i centrum med Johanna. Jag åkte dit vid halv 4 idag, då gick vi direkt till muffin house (tror jag det hette) och tog oss en kaffe..jag tog en cappuccino och en blåbär-cheesecake-muffins..mycket lustigt att ha cheesecake i muffins, men det funkade ganska så bra faktiskt.

Efter fikan så gick vi bort till bion för att se om det gick någon bra film. Det var tvunget till att vara en tidig film då jag bara hade parkeringsbiljett till klockan 20 i mörby centrum...Ugly truth hade börjat för 15 minuter sen, så vi köpte biljetter till den, köpte popcorn (som han i kassan hällde ut över hela disken), fick en ny popcorn, och droppade in på bion en kvart sena. Efter ytterligare 10 minuter så reste sig hela våran rad och gick...det tyckte vi var väldigt lustigt då det var en sjukt rolig film. Rekomenderar den btw för den som är ute efter 1,5 timme av skratt. När filmen var slut välte vi ner våra popcorn på golvet...favorit i repris hahaha

/>
Klockan var 6 när filmen var slut, så vi hade gott om tid innan parkeringen gick ut..så vi tog en mysig promenad genom staden. Drottninggatan, kungsträdgården och gamla stan. På kungsträdgården hade dom satt upp en skridskorink, så vi hittade en stor snöhög vid sidan av och hade ett minisnökrig ;)

Nu är jag i Enebyberg igen, skriver blogg då jag inte har nåt bättre för mig...morfar sitter och tittar på nåt motorprogram..inte direkt min grej kanske...

Imorgon är det tänkt att jag och mamma ska dra ner till centrum på förmiddagen. Shoppa lite kanske, men det blir nog mest fönstershopping..ska försöka hålla i pengarna för en gång skull. Kommer bli riktigt mysigt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0