Snart på väg

Då var det snart dags för den långa resan hem (15 timmar)..imorgon bär det av, tåget går från chester redan klockan 7.22. Tänkte gå förbi tågstationen sen och hämta upp biljetterna så jag slipper göra det imorgon bitti. Biljettautomaterna verkar aldrig funka när man väl står där minuter innan tåget går. Så för att slippa stressen så hämtar jag ut dom redan idag. Nu har jag packat det mesta, väntar bara på att tvätten ska bli klar så jag kan packa ner dom sista kläderna.

Måste erkänna att det känns ganska så lustigt att åka hem..tiden här har gått så sjukt fort, och det är först nu som man har anpassat sig till det nya stället ordentligt och hittat rutinerna. Men det ska ändå bli skönt att komma hem till sköna gränna..även om jag inte kommer dit förrän på tisdag, ska ju till stockholm först för att gå på mormors begravning som är på fredag. Annika åker hem på lördagen, men jag stannar med mamma hos morfar tills på tisdagen. Får se om jon bestämmer sig för att hänga med eller inte..han verkar ha svårt att bestämma sig, som alltid hehe.

Nej, nu ska jag nog ta och läsa läxan till dagens lektion. Känner verkligen inte för att gå till skolan idag..känns som att jag har alldeles för mycket grejer att göra inför morgondagen, men man får väl ta sig i kragen ändå :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0