New Hanna

Idag har varit en sån där lugn och chillad dag i Gränna. Innan jag ens hade tagit min morgondusch så ringde erika mig från australien. Det var riktigt kul att snacka lite och höra hur hon har det. Hon hade varit på zoo och klappat kängurur..sooo jealous!!! Nu skulle hon käka fin middag med färska räkor och ostron, mumma!! Varför kunde jag inte hängt med henne??? Aja, det var konstigt att ta en dusch idag då jag klippte mig igår...ser väl inte riktigt ut som jag brukar, fast på ett bra sätt..har numera en väldigt käck frisyr som passar mig. Jag snackade med Tess innan, men jag sa inget om min nya frisyr..det får hon se på måndag hehö. Hon och Dave kommer och hämtar mig med bilen på flygplatsen så jag slipper konka på väskorna genom liverpool. Framåt eftermiddan till så tog jag en mysig fika på balkongen med andrea, mest för att höra hur det gick på hennes arbetsintervju på turistbyrån. Det lät som att det hade gått ganska så bra, så jag håller verkligen tummarna för att hon får det =) Jag gick hem ett par timmar med ambitionen att jag skulle börja packa inför england...men ambitionen tog snabbt slut och jag ides bara packa ner tre klädesplagg och lite dvd-filmer..jag verkligen HATAR att packa! Nej, det blir till att packa klart stora resväskan imorgon efter att jag varit på öa och ridit. När jag hade slutat packa, laddat ner mina videofilmer till min dator samt ätit middag, så begav jag mig uppför backen igen för att se på idol med andrea. Emma var i jönet hos ronja, så hon kunde tyvärr inte komma den här gången. Jag tänkte att jag skulle lyxa till det med lite popcorn, men jag brände popcornen totalt...så jag satte in en ny påse, men sen när jag skulle salta dom så tog jag fel och hade i vitpeppar istället...det blev väl inte alltför lyckat så jag totaldrängte dom i salt istället..Det var en sån dag helt enkelt. Hade jag varit på jobbet så hade jag inte fårr en beställning rätt tror jag. Efter idol så satte vi på en film, Marie Antoinette (vet inte om stavningen där är korrekt..var ju aldrig särskilt bra på historia, och franska kan jag ju inte) Det var en bra film som är värd att se iaf.
Nu ska jag ta och nana så jag är pigg imorgon då jag och andrea ska ta 11-båten över till öa.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0