Sista kvällen

Imorgon bär det av mot englandet igen då efter ca ett halvår i sweet Gränna. Med ny motivation, nytt hem och ny frisyr hoppar jag då på det SISTA året på Chester uni! Sen kommer jag att kunna presentera mig som en riktig sociolog och påbörja mitt vuxna liv på allvar...eller ja, det beror ju på när jag kommer att hitta en anställning någonstans. Jag flyger ju inte förrän på måndag kväll..men resan börjar ju imorgon när jag hänger med annika till linköping där jag tillbringar natten. Min stora resväska väntar på mig där.
Idag vaknade jag med avsikt att städa och packa hela dagen..men den planen sprack ganska så fort då jag beslöt mig för att hänga med familjen ut i skogen och plocka lite svamp..det var väl egentligen inte så smart eftersom jag nu både måste städa hela källaren samt packa min lilla väska imorgon. Men jag tänkte på hur mycket man saknar att vara ute i naturen när man bor i Chester, så jag tänkte what the hell. När vi kom hem med lite svamp i påsarna så traskade jag upp till erikas lägenhet för att titta till katterna lite..men det blev att jag stannade där ett par timmar och tog en kopp kaffe på balkongen och sen låg jag och myste lite med emil i soffan. Jag kom sen hem än en gång och tänkte att nu måste jag städa, men innan jag ens hann börja så kom annika och ville se på film..och lättdistraherad som jag är så gjorde vi också det. När filmen var slut var det bara att hoppa in en snabbis i duschen och sen var middagen färdig. China mat, yummie! Nu är det lite sent att påbörja städningen, så det blir att powerstäda imorgon istället. Typiskt mig, alltid last minute. Måste alltid jobba under stress, annars går det bara inte.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag vill se bild pa nya frisyren!

2009-09-22 @ 00:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0