Veckan som gått

Det har varit en lugn och stillsam vecka för lilla mig som varken har skola eller jobb att gå till. Det har blivit många koppar kaffe med erika och emma och även en kopp te när vi kollade på idol tillsammans i tisdags. Men trots att jag har varit hemma mestadels av veckan så har jag fortfarande inte hunnit städa mitt rum..så jag antar att jag haft nåt att göra iaf.

På onsdagen blev det till att stiga upp ur sängen tidigt eftersom jag skulle skjutsa erika till jönköping där hon påbörjade sin långa resa till australien. Hon kom fram inatt och började äventyret med att bada i havet. Härligt! Önskar jag vore där nu. Iaf, jag bestämde mig på tisdagkvällen att jag skulle åka till annika i linköping på onsdagen då hon fyller år då. Hon har ju inte hunnit lära känna så många där än så jag kom till hennes räddning med tårta. Vi spenderade dagen med att gå nere på stan för att shoppa...men det blev ju inte så mycket shopping för våran del..måste ju tänka på ekonomin, fast lite fina prylar hittade vi. Bla en massa filmer. Vi käkade lunchbuffé på en chinarestaurang som hade jättemycket god mat. Mumma! På kvällen så glodde vi på film, såg på idol, och käkade tårta. Är jag inte en bra syster ;)
Igår kväll så drog vi till amalias på kvällen. Det var jag, annika, andrea och emma. Adam hade tänkt hänga med men han fick astma stackarn, men vi mötte istället hans syster moa på krogen. Jag stannade inte så länge, jag tog en öl, men that was it. Fattar inte hur jag kunde vara så trött. När jag kom hem så somnade jag direkt när jag la mig i sängen. Jag vaknade redan klockan 7 idag och var helt utvilad..men jag tvingade mig själv att ligga kvar och lyckades somna om. Jag gick upp halv 10 och tog en skön dusch. Idag tänkte jag hänga med andrea över till öa för att rida lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0