Biblan

Här sitter jag på biblioteket och skriver vidare på min dissertation som snart är klar...blir nog klar idag hoppas jag, annars har jag ju morgondagen fram till klockan halv 6 på mig...då måste jag skriva ut och binda in mitt arbete. Usch vad skönt det ska bli på torsdag när den är borta ur mina händer.

Annars har det inte hänt så mycket här ännu..läste att annika är ute och springer och har sig om dagarna...önskar jag hade tid till sånt...men efter alla mina deadlines om två veckor så blir det skärpning på den fronten ska jag lova.

Tråkigt inlägg...jag vet, men nästa vecka blir det bra mycket roligare då storasyrran kommer hit med emma! Wohooo!!!

Dagar kvar: 44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0