Budgetshopping

Nu är jag tillbaka från shoppingrundan med Tess..Tess hittade en jättefin blå klänning samt en ljusbeige cardigan att ha över. Själv införskaffade jag mig dessa plagg:

£10 på Republic

£18 på New Look

Det blev en relativt billig shoppingrunda ändå, jag spenderade bara £10 eftersom jag hade ett presentkort på New Look på £20. Sen hann vi med att ta oss en lunchfika på Café Nero också. Ikväll blir det hockey, och sen eventuellt en miniutgång med brudarna...tar nog bara en drink, öl, ett glas rött, eller vad man nu känner för.

Kommentarer
Postat av: Annika

ohh tröjan var sjuuukt snygg. finns den i fler färger? =) haha

2010-04-15 @ 16:23:27
Postat av: Hanna

nej, den fanns bara i svart, och den hängde på på reahyllan

2010-04-15 @ 23:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0