Helt slut

Äntligen kan man slappna av en stund efter all stress med dessa uppsatser. Idag hade jag min sista deadline fram tills exams som är om 3 veckor. Jag har verkligen panikpluggat i en hel vecka i sträck nu, och det känns i kroppen och huvudet nu när man slappnar av lite. Men idag blir det inget plugg! Utan jag ska bara hänga med tess och dave och dricka te, äta kakor och se på nån film eller nåt. Igår kväll tog jag mig en paus från pluggandet ett par timmar för att åka till cheshire oaks för att käka middag och gå på bio. Vi såg på Lasse Hallströms Dear John...ett äkta romantisk drama.

Idag har jag mest suttit hemma och glott på webTV...Det har regnat konstant hela dagen....det är väl nu regnperioden börjar...suck. Men jag tog mig iaf ut en sväng då jag gick ner på stan för att betala den sista hyran (Jag måste göra det på banken)

Nu ska jag ta mig den där koppen med te.

28 dagar kvar i regnland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0