Klar!

Nu har jag äntligen blivit klar med min dissertation, 26 sidor blev det till slut..8200 ord...det blev lite i det kortaste laget, men jag pallade inte att skriva nåt mer. Hellre kort och informativt än långt och innehållslöst. Jag gick in till uni för att skriva ut tre exemplar..skönt att komma ut och få lite frisk luft efter att ha suttit inne hela dagen. Men dom kunde visst inte fixa så att jag kunde skriva ut föstasidan på blått hårdpapper. Så jag får gå till skrivarrummet imorgon bitti så att dom där kan binda det åt mig.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, så ska jag börja på nästa uppsats imorgon.

Det blev verkligen att sitta och jobba med dissertation hela dagen, men det var så skönt ute att jag spenderade hela dagen i uterummet...det är väl så nära ute man kan komma när man sitter vid en dator och skriver.

Man börjar känna sig lite smått somrig redan då fräknarna börjar ploppa fram i ansiktet. Klockan är 7 och det är fortfarande soligt och varmt ute. Erika och Emma, ni kommer att älska det!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Härligt! Åh snart kommer vi!

Grattis till din färdiga dissertation :)

2010-04-14 @ 20:55:54
URL: http://whatshappeningtome.blogg.se/
Postat av: Mamma

Grattis grattis gumman,ett steg närmare målet.

2010-04-14 @ 21:00:52
Postat av: Hanna

Ett litet steg för mänskligheten, ett enormt steg för Hanna

2010-04-14 @ 22:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0