Tema: HV71

Idag funkar internet igen som det ska...man inser inte riktigt hur beroende man är av nåt förrän det är borta. Det känns lite som att man tappar kontakten med omvärlden då internet lägger ner, fast det hade ju vart mycket värre om jag varit i chester utan internet..här är det inte lika ensamt. Dessutom förstördes hela min dagsplan pga detta...jag hade planerat att sitta och plugga en massa under dagen, men då jag inte kunde leta efter några journaler så kom jag ingen vart..det blev istället att räkna minuterna framför tv:n med annika. Sen på kvällen blev det pizza med hockeytema. Det fick bli en HV71 med bearnaissås som man kunde smaska på under tiden man satt i sin HV-halsduk och såg på semi-matchen HV71-Skellefteå. 2-0 till HV!!!

Idag är det långfredag och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på..solen skiner och det är varmt, kanske ska sätta mig ute på verandan i solen och glassa? Eller ska jag rent utav ta en liten fotvandring? hmm tåls att fundera över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0