Vart ar Valborg?

Jaha, da var det Valborgsmassoafton...fast det firar dom ju inte i det har trakiga landet hehe...sa det blir ingen brasa for min del. Kaffestugan har nu oppnat for sasongen, men for mig drojer det 4 veckor till innan jag far borja jobba. Vill ju jobba IDAG!! Abstinensbesvar fragetecken!?

Som nu nog redan listat ut sa sitter jag inte vid min egen dator, utan jag ar i datasalen i Chritchley building och vantar pa tess som har ett mote med en av hennes larare. Hon fick reda pa igar att hon fatt ett voluntarjobb pa skolan som research assistant, och kommer darfor att stanna i chester iaf under sommaren, och kanske langre.

Ikvall blir det alltsa ingen majbrasa, men jag far noja mig med en flaska vin och gott sallskap. Undrar vad vi ska hitta pa i helgen? Vi har flera alternativ att valja bland...det blir antingen Chester Zoo, piknick pa landet, eller ga pa Chester Races (Galopp) som ar i helgen. Far se vad det blir...beror ju lite pa vadret med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0