Aktiva Hanna

Oj vad duktig jag känner mig nu, benen värker redan av träningsvärk...jag och tess var nämligen ute och sprang i 45 minuter non-stop imorse. Och nu räknade jag ut på Google Earth att från vårat hus till Blacon, dit vi sprang, och tillbaka är en sträcka på hela 5.5 km! inte illa!

Aja, nu har man käkat lite lunch och ska ta och plugga en stund och sen ikväll blir det Pokerkväll på nån pub i cheshire oaks tror jag det var...jag, tess, dave, adam och marta ska testa på att spela lite riktigt poker...men som tur är så kan man inte förlora, eller satsa mer än 5 pund..men om man vinner så får man 100 pund. Och om nu nån av oss vinner, vilket jag betvivlar, så ska vi dela vinsten på 5. Men troligtvis blir man 5 pund fattigare efter ikväll.

Nu har jag precis gömt undan vågen för tess och dave...dom har blivit lite för besatta av den och väger sig varje dag...så nu ska dom inte få väga sig på två veckor (när jag kommer tillbaka från gränna). Personligen tycker jag att vågar är ganska så onödiga (om man inte ska ställa in skidor förstås), man ska inte fixera sig på vikten, utan istället ska man titta sig i spegeln för att avgöra när man har nått sitt mål, när man är nöjd med personen man ser framför sig, då har man nått sin idealvikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0