freitag

Ok, det blev en väldigt lugn, stillsam fredagkväll. Dave och Tess ska nog gå ut och klubba..men det känner jag verkligen inte för idag. Är alldeles för trött för det...jag sov inte så bra inatt eftersom jag hela tiden drömde om att alarmet gick av, så jag vaknade flera gånger och tände lampan och vaknade till...sen tittade jag på klockan och såg att den bara var 2, halv 4, och 5...kan inte fatta att det hände tre gånger på en natt hehe, och att jag faktiskt aldrig lärde mig av mina misstag. Saken är den att jag vanligtvis inte tänder lampan direkt när alarmet går av, utan jag snoozar alltid en stund. Jag finner det mycket lustigt. När jag kom till lektionen klockan 9 så påpekade alla att jag såg väldigt nyvaken ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0