Måndagen den åttonde Februari

Yes!
bara 4 dagar kvar tills jag är hemma i Svedala igen för en vecka. Det återstår bara två lektioner och två uppsatser, sen bär det av. Jag gissar att jag bara hinner klart med en av uppsatserna tills på torsdag, men jag hade ett dissertation-möte med Kirsten tidigare idag, och hon sa att det inte gjorde något om jag överskred deadlinen lite grann. Skönt det :-) Och hon påstår att jag ligger väldigt bra till schemamässigt, och att arbetet hittills ser jättefint ut. Finns det kanske en chans till högt betyg? Skulle sitta väldigt fint efter dom kassa arbeterna jag lämnat in i de andra ämnena.

Dagens lektion (Globalisation in question) gick ut på att gå igenom vad man ska tänka på när man skriver en rapport, och hur man ska lägga upp strukturen på den. Men det vart mest trams och flams hela tiden...och då var det faktiskt mina två lärare som gick runt och larvade sig. Dom kom på att whiteboarden i det klassrummet faktiskt är en smartboard..så dom lekte en massa med den och testade alla möjliga funktioner.

Om en stund kommer Daves brorsa Ian hit en stund, sen ska han och Dave gå ut och käka middag. Så det blir en lugn och skön plugg-och chillarkväll ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0