Papperskorgar

Jag blev så hemskt sugen på att blogga under dagens lektion som jag precis kom hem ifrån. Temat var nämligen bland annat bloggning. Jag är nog ganska så lik annika när det gäller lektioner....jag är mycket bättre på seminarier än på vanliga föreläsningar. Den här lektionen var så rolig att jag inte kollade på klockan eller gäspade en enda gång..och rätt som det var så hade 1.5 timme gått och lektionen var slut.

När jag gick hem i regnet så kom jag bara på att tänka på en sak...det här är europas regnigaste land...men varför har man då inga lock på de allmänna papperskorgarna? Samlas allt regnvatten i påsarna då? och i så fall, går det inte till slut hål på påsarna så att allt skitvatten åker ut på marken? Bara en random tanke jag fick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0