PokerHanna

Nu är man hemma igen efter pokertävlingen på Off the Wall. Jag lyckades inte vinna dom där 100 punden, men jag lyckades ändå komma på fjärde plats (startantalet var 18 tävlande) en placering som jag nog ska vara ganska så stolt över med tanke på vilka spelare som var kvar. Det var bara de tre styckna som tog spelet på största allvar som satt kvar, och till slut fick jag tvingas gå all in, och sen gick inte längre. Ingen hade nog väntat sig att den där flamsiga blonda tjejen som aldrig hade riktigt koll på läget skulle komma så långt...frågan är om det bara var tur, eller om det också var en del skicklighet inblandat?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart det är skicklighet:)Längtar till fredagkväll. Kram på dig gumman

2010-02-08 @ 15:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0