Tidiga dar

Fy f*n vad skönt det ska bli att flytta hem sen..Det är ju Söndag och helg, och då tänker man att man ska få en skön sovmorgon...Men det är inte lätt att få det i det här huset då både tess och dave är så sjukt kvällströtta och morgonpigga. Imorse var båda uppe vid klockan 8 och stökade. När jag gick upp vid halv 10 så hade båda två hunnit ätit frukost, tess hade städat badrummet och höll på att plugga..och dave var ute och mekade med bilen. Orka liksom! Nu klagar tess på att hon är trött med hehe..no wonder!

Jag funderar lite på om jag inte ska ringa till Romans i veckan och höra om man inte kan få titta på lägenhet under påsklovet. Nu står det på hemsidan att det finns en tvåa ledig som blir tillgänglig i månadsskiftet Maj/Juni. Skulle ju vara som skuret för lilla mig. Ja, annars får man väl hoppas att det kommer upp fler lägenheter på marknaden till sommaren.

Inga planer för idag annat än det vanliga...plugga, dricka te, käka lunch, dricka kaffe, gå på promenad...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha, fattighuset, där har Tompa bott en gång i tiden. Fast då var det ett skabbigt orenoverat hus, men det var några trevliga efterfester där. Tror att han och Pelle Bergström delade på den då.

2010-02-28 @ 15:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0