WW2

Dagens tema på dagens lektion med Cox var andra världskriget...som jag redan visste det mesta om..iaf det han pratade om i en och en halv timme. Skönt iaf att vi fick sluta en halvtimme tidigare än tänkt. Lite jobbigt när man sitter där som en av sammanlagt tre elever som närvarade lektionen..och särskilt då jag hade oturen att sitta i mitten, så alla frågorna hamnade ju på mig i vanlig ordning hehe. Tur att det inte var nåt svårt ämne iaf, och cox försökte flasha med att han visste hur sverige påverkades under kriget, men det visste minsann jag med, och han verkade nästan stött eftersom jag bara nickade och höll med och slängde in en kompletterande kommentar här och där. Alltid lika roligt att småreta honom och brian hehe

Ja, det är väl det enda som hänt i mitt liv idag, förutom att vi åkte bort och handlade lite för en stund sen..men för min del blev det bara lite cous cous, aluminiumfolie och Aussie hårinpackning (halva priset, var bara tvungen). Till middag blev det en matlåda med kyckling och broccoli i cocosmjölk med cous cous. Det är nog snart dags att göra lite fler matlådor tror jag, har bara en kvar nu.

Hoppas att det inte snöar nåt inatt...nu har det snöat 2 nätter i rad, men snön smälter ju bort under dagarna...det blir bara slask och isgata av skiten. Inge mer snö bitte! Ska det va så ska det va på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0