Blötprommis

Ok, gjorde ett försök att gå ut på en liten prommis med tess, men vi fick ta och vända efter bara en liten stund för att det började regna en massa igen. Aja, fick iaf i mig lite luft. Jag är ganska så glad att man växte upp med kravet att vara ute iaf en liten stund varje dag, så mycket skönare för samvetet än att sitta still inomhus hela dagen. Nu kan jag med gott samvete sitta och skriva vidare på min Methodology.

Dave lagade en riktigt stor sunday roast till oss som lunch...så jag behöver nog inte laga nån ordentlig middag ikväll iaf..skönt! Kan kanske ta mig en liten matlåda eller en fika istället.

Mamma ringde innan, hon tyckte att jag lät lite bitter i mitt förra inlägg...men svensk som man är så blir man lätt lite bitter när det är mörkt och grått ute...britterna är väl så vana vid det att dom inte blir lika påverkade hehe. Jag vet att jag har blivit dålig på att ringa hem, men det har varit så himla mycket annat att tänka på med skolan. Nu har det iaf lugnat ner sig betyderligt som tur är. Jag ska försöka höra av mig oftare.

Btw, jag fick ett litet USB av pappa innan jag åkte tillbaka till Chester efter Kläppen...men gissa vad jag råkade göra igår? Jag satte in det i datorn för att sen råka tippa datorn ur knät så att den landade på sidan i sängen och böjde hela USB't. Det funkar fortfarande som det ska, men den är lite sned hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0