Borde ha stannat i sängen

Vaknade vid 8 imorse för att göra mig redo för att vandra bort till min lektion. Men när jag öppnade fönstret och såg att det snöade ner en massa blötsnö så kändes det inte så lockande, och tänkte att lektionen säkert är inställd bara för det. Så jag startade datorn och kollade mailen....inget mail om inställd lektion fanns där. Så duktig som jag är så gick jag iväg i snöyran. När klockan var 9 så var det bara jag, james och emma som var där...michelle, lisa och richard var inte där..och det var heller inte våran lärare, vem vi nu skulle ha den här veckan. 10 över 9 så tänkte vi att vi vandrar bort till brians och cox's kontor då det borde vara nån av dom som skulle hålla i veckans lektion. Brian var inte där, men det var cox. Han hade först ingen aning om det var han eller någon annan som skulle hålla i lektionen. I tron att det måste vara hans tur att hålla i lektionen så tänkte han hålla den där på kontoret, tills han kom fram till att det måste vara så att det var menat att en gästföreläsare skulle hålla i lektionen, men att personen i fråga inte hade brytt sig om att komma. Efter att han virrat runt i en kvart så fick vi till slut gå. Suck altså...det betyder att den här veckans alla lektioner har varit inställda..och lektionen på fredag är ju redan inställd. Kunde ju ha stannat i Sverige en vecka till! Fast och andra sidan så hörde jag att syrran fått maginfluensa, så det var nog tur att jag åkte iaf.

Kommentarer
Postat av: Erika

usch vad jobbigt att upptäcka att allt är inställt..

2010-01-13 @ 16:20:26
URL: http://whatshappeningtome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0