brrr..

Nu sitter jag under en varm filt, med datorn i knät för att få upp värmen lite. Värmepannan verkar ha gått sönder för den slår av hela tiden. Just nu önskar jag att jag hade en kakelugn eller en öppen spis..men men, en filt får väl duga. Idag är en sån där dag då man inte har nån motivation till att skriva..jag försöker skriva metod-kapitlet till min dissertation, men det är som att det är för enkelt för att skriva. Man har ju allt i huvudet redan, det gäller bara att sätta det i text. Vore väldigt skönt att få det gjort idag så jag kan skicka in det till Kirsten och få det ur vägen. Man kanske får mer motivation efter lunch, och efter en promenad i det gråa vädret.

Jag har kommit fram till att jag måste hålla i mina pengar från och med nu..hade ju glömt bort att jag måste betala resten av min skolavgift nu i veckan, 20000 spänn! Det blir till att snåla resten av tiden i regnland.

Kommentarer
Postat av: Erika

Själv har man ju en kakelugn och slipper frysa haha ;P

2010-01-23 @ 23:05:56
URL: http://whatshappeningtome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0