Idag..

..har jag bokat flygbiljetter hem till studieveckan. Ledsen Annika, men det gick inga flyg från L-pool på torsdagen, så jag flyger på fredagen istället och landar klockan 15.45..får väl se om vi tar samma buss hem till gränna då eller inte. Har liksom ingen vidare lust att betala en massa extra för att kunna flyga från london på torsdagen. Jag stannar i gränna till söndag kväll den 21a, så sover jag hos annika som vanligt för att sen flyga på måndagen den 22a. Längtar redan tills att få komma hem till gränna igen, framför allt att få träffa emma igen...det var ju så sjukt länge sen vi sågs eftersom hon varit i Australien och thailand i flera månader.

Men nu har jag bara 10 veckor kvar med lektioner, plus en conferensvecka som vi troligen måste gå på, fast då är det bara på mån, tis, ons. Under terminen kommer jag att vara hemma i gränna i sammanlagt 4-5 veckor. Shit vad snabbt det kommer att kännas..eller tvärtom...det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Erika

Vilket datum är studieveckan då?

2010-01-21 @ 19:47:26
URL: http://whatshappeningtome.blogg.se/
Postat av: Annika

jag går till 5 varje fredag så jag tar alltid sista bussen vid kvart i åtta.. ja, kvart i åtta från linköping då. så om du tar den så är det samma iaf :P

2010-01-21 @ 22:16:36
Postat av: Hanna

Studieveckan är från 12/2 till 22/2. Och ja, det blir väl den bussen då kan jag tänka mig.

2010-01-21 @ 22:32:44
Postat av: Andrea

Hej Hanna!

Da kommer vi hem samma dag :) hoppas att du har det bra i chester!

puss

2010-01-23 @ 03:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0