In Chester once more

Chester är sig lik, men det jobbiga är att snön håller på att töa bort så det är nu isgata överallt. Resan hit gick jättebra, inga förseningar eller inställda flyg..det enda som var lite småjobbigt var att jag häktade som en galning för att hinna bort till min lektion som började klockan 15...jag bokstavligt talat bara hann hem hör att slänga in min resväska för att sen rusa bort till skolan, och när jag kom fram så visade det sig att lektionen var inställd..så det var bara att traska hem igen.

Nu har jag suttit och förberett mig inför mitt lilla möte med min lärare angående en uppsats som har deadline nästa vecka. Som tur är så är den bara på 1400 ord..så jag känner ingen direkt panik över den. Jag ska skriva en analys om iphone, och hur den har utvecklat vårat sätt att kommunicera.

Angående min dissertation så blev jag mycket glad när jag kollade i mina anteckningar. Det mesta som jag förlorade fanns där. Så nu är det bara att skriva om det, så har jag avtalat ett möte med min handledare på torsdag. Om jag har tur så kanske jag får min deadline uppskjuten.

Trots att det är ganska så skönt att vara tillbaka i Chester, så att jag kan ta tag i mitt skolarbete igen, så vill jag bara tillbaka till Kläppen. Längtar redan till nästa års resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0