Innedag

Regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn...detta land alltså!
Ja, det är inte så värst lockande att gå utanför dörren idag, då blir man blöt. Så det blir väl en sån där tråkig innedag då man inte kan göra annat än att plugga. Iofs hade jag tänkt göra det i vilket fall som helst. Idag funkar värmen igen iaf, så om jag har tur så slipper jag nog frysa idag.

Idag har jag som uppgift att skriva metod-kapitlet till min dissertation. Inget svårt alls, men ack så tråkigt att skriva.

Jag och tess har suttit nere i soffan en stund nu och drömt oss bort till nästa år..Vad kommer att hända? Vad kommer man att göra? Kommer man hitta nån lägenhet? Blir det några resor? Allt kan hända!...eller ingenting om man har otur. Men det är det som är lite av charmen med det. Men för att ens komma dit så måste man ta examen först. Vet inte vad jag gör om man får underkänt. Som det känns nu så hoppar jag av skiten i sånna fall. Orkar inte ett år till av advanced social theory och dissertation. Men ett litet godkänt ska man väl lyckas få iaf. Det här året hittills kan man väl kanske sammanfatta som en blandning mellan bitterhet över allt skolarbete och spänning inför vad som kommer efter att det är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0