Leka någon?

Ingen vill leka med mig :( *snyft* Tess är på biblan och pluggar och Dave sitter bara vid sin dator och spelar poker..Han är SÅ beroende haha, vare sig han vill erkänna det eller inte. Han spelar ju som tur är inte om pengar..så jag antar att det är ok.
Själv har jag gett upp plugget för idag och flummar just nu bara runt på internet. Jag snackade just lite kort med erika och emma :) Emma kom hem från Thailand imorse och avnjöt lite vin och espresso hemma hos erika. Mysigt värre!

Idag har ändå varit en relativt produktiv dag. Jag storstädade köket då det tydligen bara är jag som kan och vill hålla lite ordning och reda där. Trodde ett tag att jag hade pajat gasspisen eftersom tändningen inte ville lägga av...så det kom gnistor hela tiden och gav mig stötar...jag gillar verkligen inte gasspisar...dom skrämmer mig. Men nu är det bakteriefritt där inne iaf. Sen var jag på min lilla lektion i eftermiddags och hade två väldigt intensiva och informationsrika timmar i klassrummet...detta för att Kirsten hade tryckt ihop två veckors lektioner till en en lektion var inställd när vi egentligen skulle haft den.

Hade tänkt börja skriva vidare på min dissertation...men jag couldn't be asked.

Om en stund borde tess komma hem iaf...biblan stänger ju aldeles strax...hon kanske vill leka med mig? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0