Tjejkväll

Händer inte mycket på 9 Baristow close idag på dagen. Tess har varit på lektion under förmiddagen och jag har varit och handlat en massa mat på Tescos så att jag ska klara mig ett tag utan att behöva handla nåt. Och nu har vi båda käkat flingor till lunch (oerhört glammigt, jag vet) så ska vi laga nåt större till middag sen ikväll..vet dock inte vad det blir ännu. Nu ska man se till att plugga lite granna för att sen med gott samvete kunna njuta av tjejkvällen vi ska ha ikväll, med både förfest och utgång..tror knappast att det blir nån efterfest då britterna inte har fattat det begreppet. Vid klockan åtta kommer alltså Martha, Maggie, Kaya, Bine, och Bines kompis som jag inte vet namnet på..så ska vi ta det lite lugnt och sansat och ha lite förfest, för att sen dra ut nånstans...funderar på att gå til SU (Student Union) men vi får se sen vad vi känner för. Dave och Adam får inte vara med ikväll..utan dom ska ha en killkväll på egen hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0