Varmt igen

Idag blev det inte en sån där skön sovmorgon som jag hade hoppats på...klockan halv 9 ringde det på dörren och jag fick rusa ner i bara nattkläderna och öppna dörren. Det jobbiga är bara att man måste ha nycklarna för att kunna låsa upp dörren innifrån (idiotiskt jag vet!) Så efter att ha fumlat fram nycklarna och ropat på dörren att jag kommer så kunde jag till slut öppna. Det var killen som skulle laga våran värmepanna. Det var den morgonfriden det. Man känner sig alltid lagom fräsh när detta händer...nyvaken och osminkad och håret ser för jävligt ut. Men men, efter drygt två timmar hade han hittat felet och lagat det, så nu är det varmt och skönt i huset igen.

Vad har jag gjort resten av dagen? Jag har skickat in en ansökan om att ställa sig i bostadskö hos Romans. Hittade den lägenheten jag vill ha igår. Men den lär väl hinna försvinna innan det är dags för flytt. Det är en liten 2a på 51 kvadrat med balkong på Brahegatan...vore ju perfekt, men vi får se vad det blir till slut..dom hade inga ettor uppe just nu iaf. Det börjar ju närma sig nu...får börja planera inredningen så smått.

Sen har jag bara pluggat lite granna, och spelat worms på datorn som jag installerade tidigare idag. Alltid lika roligt spel hehe.

Nu chillar jag bara på mitt rum och lyssnar på reggie. Tess är på lektion och kommer om typ en halvtimme..och Dave kommer väl antagligen hem runt den tiden med.

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh worms vad roligt! Var hittade du det nånstans?



Och lägenheten, vilken adress?

2010-01-28 @ 17:58:26
Postat av: Annika

haha, ja worms. fett kul!



"for king and country....POFF!"

2010-01-28 @ 19:47:28
Postat av: Hanna

Ja, jag har den i 3D med (mycket svårare än orginalet...vet inte om jag gillar 3D..men men) och man kan välja vilket tema rösterna ska ha. Jag hittade det på pirate bay..fast just den här torrenten var för mac..men samma finns alldeles säkert för pc med. sök bara på worms.

2010-01-28 @ 23:04:23
Postat av: Martin

haha såklart den var för mac hanna!

2010-01-28 @ 23:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0