Vi fryser ihjäl, det är så kallt..

Nu har värmen slutat funka igen...och nu hinner den inte ens värma upp elementen innan den slår av...suck jag blir så trött...men nu har dave i alla fall ringt och fixat så att nån ska komma och laga den imorgon. Så det blir filtar, varma kläder och värmeljus fram till dess. Tur att vi inte har nån snöstorm här iaf. Även fast det hade varit mysigt.

Jag snackade ett tag med Andrea på msn i förmiddags..det var kul att höra av henne lite. Hon verkade stortrivas hos Emi i Japan, även fast hon tyckte att det var konstigt att hon inte kunde förstå vad som står på alla skyltar.

Dagens lektion innehöll ovanligt mycket reklam för sverige. Cox och brian ska åka till göteborg i sommar och hålla en konferens, så cox frågade ut mig om staden, vad den var känd för, hur människorna där är, och om jag kunde rekommendera nåt man kan göra där. Jag svarade Liseberg såklart! Får se om dom går dit, dom är väldigt barnsliga båda två så det skulle inte förvåna mig ett dugg om dom gjorde det. Sen snackade han en massa om när han var i Stockholm, och om Pippi Långstrump. Sen senare under lektionen så sa han att sverige ligger 10 före Uk när det gäller byggnadskvalitét på hus. Jag har lovat att jag ska lära dom lite svenska fraser innan jag flyttar hem i sommar.

Nu ska jag snart sätta mig och titta på New Moon som lär vara väldigt bra enligt lillsyrran. Vi tänkte först sticka och simma lite ikväll...men då vi nyss har ätit och det börjar bli för sent för det, så blir det inget med det för min del iaf. Dom andra verkar lite upptagna nu med...dave sitter vid datorn och kollar på hus, och tess spelar Zelda på Wii't. Kanske simmar imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0