En ledig stund

Usch vad jag är trött på turister nu...det ska bli så himla skönt att vara ledig imorgon för jag behöver en paus från alla dessa ständiga, och ibland dryga, frågor man får på jobbet: Beställer man här eller? Jag ser att det står bordsservering på skylten, men kommer ni ut till borden då? Kan du fixa ett bord ute till oss eller? (när det är fullt vid alla bord ute)..Nej, det är bara att vara lika glad och trevlig mot alla gäster..fast ibland behöver man en paus. Imorgon står second-hand på schemat med mamma..jag ska se om man inte hittar några fina och billiga möbler att införskaffa. Nu har jag precis käkat lite god middag med mamma, pappa och jon, och sen när tjejerna slutat jobbet blir det troligen lite förfest hos nirro och sen blir det nog en öl på antingen Grännagården eller Amalias. Men nu ska jag ta mig en varm och renande dusch innan det blir glass och melon till efterrätt.

Kommentarer
Postat av: Tess

Låter som om du har det fullt upp men ändå rättså härligt :). Ni har ju i alla fall en riktig sommar! Ville bara säga att jag har börjat och blogga lite igen, och ja förlåt, jag vet att jag är slarvig, har helt enkelt inte fått in vanan.. Saknar dig massor, speciellt idag, puss!

2010-07-31 @ 12:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0