Dissertation in progress

Jag får se om jag hinner bli klar med dissertaton idag...troligtvis inte. Och vet ni varför? Jo, Adam och Marta kom förbi nu på kvällen för att adam och dave skulle fixa det sista med bilen (som funkar aldeles utmärkt nu btw..så jag, tess och marta satt en lång stund och snackade skit medans killarna fixade med bilen. Nu är alla iväg och lämnar bilen på besiktningen. Aja, får la fixa det sista på dissertation imorgon..har ju inget särskilt klockslag då den måste lämnas in. Dessutom är det ju bara en first draft så allt måste ju inte vara klart. Men jag är iaf uppe i över 6000 ord nu, och jag måste ha minst 8000 ord i slutändan.

Kaja kom förbi en sväng i eftermiddags också. Hon är så söt! hon hade köpt med sig norsk choklad som tack för att jag fixade så att hon fick en spotify-invite. Tack Erika från Kaja!

Nu kom tess och dave tillbaka. Snart dags att lägga ner plugget för idag och varva ner lite med lite TV i sängen kanske? Så går jag upp tidigt imorgon och gör klart den här skiten då. Sen kan jag slappa ett par dagar innan jag börjar på nästa uppsats. Det är alltid nåt man kan göra. Det är ju bäst att hålla igång hela tiden, annars är det jättesvårt att komma igång igen.

Imorgon blir det en trevlig fika på stan med Maggie (och troligtvis tess med). Och så ska jag betala månadens hyra till dave..mindre roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0